Search

Společnost Punto Design s.r.o.,
IČ: 28253965,
sídlem V Klimentská 1216/46,
Praha 1 – Nové Město
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 135585.
Kontaktní údaje: email: punto@puntodesign.cz, tel.: +420 733 543 293

​dále také jen „Dodavatel“.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na právní jednání Dodavatele a zákazníka výlučně v postavení spotřebitele ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele. Užití těchto obchodních podmínek pro plnění mimo území České republiky a zákazníka v postavení podnikatele je vyloučeno.

Dodavatel před uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím on-line rozhraní dostupného přes https://puntodesign.cz/pronto-eshop/ náhledem do prezentace, případně elektronickou poštou, umožní spotřebiteli zjištění následujících informací.

1. Druh zboží nebo služby, jejich popis
1.1. Vyobrazení zboží je informativního charakteru. Snímky vychází z výrobního vzoru, kdy se provedení a detail barvy produktu mohou lišit. K zjištění nuancí je doporučena návštěva provozovny Dodavatele s nahlédnutím do vzorkovnic materiálů použitých pro výrobu zboží.
1.2. Produktové listy jednotlivých artiklů jsou provázeny popisem zboží a technickými vlastnostmi.

2. Kupní cena
2.1. Kupní cena uvedená v prezentaci obsahuje daně a poplatky spojené s dodáním zboží v provozovně Dodavatele. Výše nákladů spojených s dodáním zboží spotřebiteli je vyčíslena v samostatné nabídce dopravy a podléhá výběru spotřebitele.
2.2. Shrnutí nabídky při objednávce zboží nebo služby prostřednictvím eshopu obsahuje úplnou kupní cenu včetně všech s plněním souvisejících plateb.

3. Způsob platby
3.1. Dodavatel přijímá platby bankovním převodem na účet zobrazený v souhrnu objednávky, faktuře, zálohové faktuře.
3.2. Platbu lze provést bezhotovostně platební kartou nebo v mezích zákonem stanovených limitů platbou v hotovosti předem nebo při převzetí zboží.

4. Objednávka
4.1. Přijetí objednávky prostřednictvím on-line rozhraní Dodavatel potvrdí bez zbytečného odkladu spotřebiteli prostřednictvím emailové adresy sdělené spotřebitelem v objednávce. Tímto okamžikem nabývá účinnosti kupní smlouva.

5. Způsob dodání zboží a služeb
5.1. K převzetí zboží a dodání služby může dojít v provozovně Dodavatele, dopravcem, zásilkovou službou, poštou.
5.2. Výběr spotřebitele a cena dodání je obsahem potvrzení objednávky eshopu a kupní smlouvy. Neprovede-li výběr spotřebitel, případně nelze-li způsob dodání podle výběru spotřebitele realizovat, navrhne Dodavatel individuální možnost dodání podle parametrů objednaného zboží nebo služby a předem s podmínkami dodání seznámí spotřebitele. Individuální dodání nemění lhůty pro odstoupení od smlouvy uvedené v právních předpisech a těchto obchodních podmínkách.

6. Uzavření kupní smlouvy
6.1. Dodavatel vydá bezprostředně po přijetí objednávky v prostředí eshopu spotřebiteli na jím uvedený email písemné potvrzení o převzetí objednávky. Potvrzení obsahuje označení předmětu zboží nebo služby, její rozsah, jakost, cenu za dodání zboží nebo provedení služby a termínu plnění.

7. Zánik kupní smlouvy
7.1. Kupní smlouva bez dalšího zaniká neuhrazením kupní ceny do 15 dnů od odeslání vystavené faktury nebo zálohové faktury Dodavatelem spotřebiteli.
7.2. Kupní smlouva o dodání zboží dále zaniká, odstoupí-li od smlouvy spotřebitel ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy nebo dodání poslední části zboží, podle toho, která lhůta uplyne později.
7.3. Odstoupením od kupní smlouvy není dotčena povinnost spotřebitele vrátit Dodavateli jím poskytnuté plnění. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, nelze-li toto vrátit obvyklou poštovní cestou.
7.4. V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí služby je spotřebitel povinen uhradit Dodavateli náklady spojené s poměrnou částí služby, jejíž plnění započalo před doručením odstoupení od smlouvy Dodavateli.
7.5. Formulář pro odstoupení ve smyslu nařízení vlády č. 29/2023 Sb., je dostupný ke stažení zde.
7.6. Spotřebitel při vrácení zboží odpovídá Dodavateli za vrácení zboží ve stavu bez opotřebení a poškození. Dojde-li ke snížení hodnoty zboží z důvodu na straně spotřebitele, uhradí Dodavateli náhradu odpovídající rozdílu ceny nového zboží a ceny opotřebeného nebo poškozeného zboží ve lhůtě pro vrácení kupní ceny Dodavatelem.
7.7. V důsledku zániku kupní smlouvy na zboží Dodavatel vrátí plnění, které v důsledku uzavření smlouvy přijal ve lhůtě 15 dní od zániku kupní smlouvy.
7.8. Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, dojde-li ke zjištění nedostupnosti zboží nebo ztížení dostupnosti zboží, je-li smlouva uzavřena na neobvyklé množství zboží, neobvyklé dodatečné podmínky či požadavky spotřebitele. Úsudek neobvyklosti přísluší Dodavateli.

8. Vadné plnění
8.1. Reklamaci zboží nebo služby uplatňuje spotřebitel v provozovně Dodavatele: Jeseniova 56f, 130 00 Praha 3 – Žižkov, ve lhůtě 24 měsíců od data dodání.
8.2. Reklamovat nelze zboží pro vady, pro které byla cena zboží snížena oproti zboží bez vad.
8.3. Spotřebitel sdělí a předvede Dodavateli vadu v obvyklé pracovní době Dodavatele s oznámením volby způsobu řešení reklamace.
8.4. Dodavatel při oznámení vadného plnění vydá spotřebiteli reklamační protokol s popisem vady a výrobku, datem přijetí reklamace, kontaktními údaji Dodavatele a spotřebitele.

9. Mimosoudní řešení sporů
9.1. Nedojde-li mezi Dodavatelem a spotřebitelem k odstranění rozporů, informuje Dodavatel o možnosti spotřebitele kontaktovat k mimosoudnímu řešení spotřebitelského sporu Českou obchodní inspekci, sídlem v Praze 2, Gorazdova 1969/24, PSČ 120 00, nebo prostřednictvím www.coi.cz.

10. Zpracování osobních údajů
10.1. Ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů Dodavatel je správcem osobních údajů společnost Punto Design s.r.o., IČ: 28253965, sídlem V Klimentská 1216/46, Praha 1 – Nové Město (dále jen „správce“). Důvodem zpracování osobních údajů je vypořádání smluvního vztahu mezi spotřebitelem a Dodavatelem nebo provedení úkonů před uzavřením smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).
10.2. Osobní údaje správce eviduje po dobu 10 let. Pro marketingové účely však po dobu 3 let.
10.3. Dalšími osobami sdílejícími osobní údaje spotřebitele jsou dopravní společnosti, montážní společnosti, platební společnosti a další osoby podílející se na dodání zboží a služeb spotřebiteli.
10.4. Podle výše citovaného nařízení má spotřebitel právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, a dále právo na přenositelnost osobních údajů.
10.5. Pokud spotřebitel nabyde domněnky, že zpracováním osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, má právo podat stížnost u dozorového úřadu.
10.6. Spotřebitel není povinen osobní údaje poskytnout. Poskytnutí osobních údajů je však nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Dodavatele splnit.

Obchodní podmínky jsou s výhradou aktualizace účinné od 1. 12. 2024