Popis značky: 

Značka Tonin Casa se původně zaměřovala na klasický nábytek, postupně však vášeň pro klasické tvary rozšířila i do současnosti a přetvořila klasické tvar pro moderní stylové bydlení.

Tonin Casa začali před více než 40 lety. Prvním krokem bylo vyrábět botníky. Chtěli, aby jejich výrobky byly nejlepším příkladem v rámci italského řemeslného umění, a proto požádali nejkvalifikovanější řemeslníky, aby dělali to, co dělali nejlépe: vybudovat bezchybný nábytek. Tento cíl, který stále zůstává jejich hlavním cílem, je vedl k moderní výrobě v 90. letech. Vyzvali designéry a architekty, nejvíce tvůrčí lidi, se kterými se mohli setkat. Chtěli přivést novou vlnu italského designu. Bylo to těžké a vzrušující a díky tomu rostli rychleji a rychleji. To bylo to, co jsme potřebovali, abychom vytvořili výrobky plné energie a empatie - výrobky, o kterých se domnívají, že jsou součástí života jejich majitelů navždy.
 
Tonin Casa umožňuje lidem pracovat a myslet tak otevřeně a široce, jak jen mohou. Mají dvě oddělení prodeje, které se neustále vyzývají, aby poskytly nejlepší služby a mimo jiné marketingové oddělení, aby ukázalo světu, že tvořivost není omezena na prodané předměty.
 
Firma interiérového designu bez jasných cílů nemůže být. Tyto jsou společnosti Tonin Casa:
  • Být jasní: drží se zásady vše odhalit, být co možná nejvíce transparentní a upřímní. Součástí jejich prezentací jsou podrobné popisy toho, na čem pracují, a co je pro vás nezbytné, abyste si byli jisti, co kupujete.
  • Být jednoduší: návrháři Tonin Casy pracují s linií, geometrií a nejdůležitějšími materiály. Jejich potřeba "udržet si to jednoduché" vyjadřuje touhu udržet si kvalitu italského řemeslného umění v rámci rozsáhlých a stále se měnících hranic světa módního nábytku.
  • Být precizní: Vyrobeno v Itálii. Dělají vše od začátku a realizují produkty, které vyžadují ambiciózní řemeslníky, vynikající designéry, úžasné materiály. Všechno 100% dělají v Itálii. Poskytují nejlepší kvalitu nábytku.

Kontaktujte nás

* povinné údaje

(If you're a human, don't change the following field)